Wycieczka do Krasnobrodu 27.06.2019

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
27 czerwca 2019

W dniu 27 czerwca wyruszyliśmy na dwudniowa wycieczkę na Roztocze.Nocowaliśmy w Ośrodku Wypoczynkowym "Jolanta" w  turystycznej miejscowości Krasnobród.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Zagrodę Guciów, w której podziwialiśmy stare chaty z przed 150lat, sprzęt rolniczy i użytku codziennego.Uczestniczyliśmy w warsztatach robienia masła i podpłomyków z degustacją.Następnie  udaliśmy się nad zalew, gdzie podziwialiśmy bogactwo fauny i flory Roztocza. Wieczorem  zorganizowaliśmy grilla przy wspólnym tańcu i śpiewie. Bawiliśmy się  fantastycznie. Następnego dnia wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania Muzeum Roztoczańskiego Parku Narodowego w Zwierzyńcu,gdzie  przewodnik opowiedział nam o funkcjonowaniu przyrody i zasadach jej ochrony.
Kolejnym punktem było zwiedzanie Kościoła na wodzie oraz miejscowych terenów. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na lody w Janowie Lubelskim, przy okazji zwiedzając rynek miasta.
Wycieczka była wyjątkowo udana, wszyscy wrócili do domu w znakomitych nastrojach i z ochotą na kolejne wyprawy!